Hej du fina lördag!!

åkte ner till Vindeln och ridskolan igår morse, förståss var eller blev det som det känndes med halsen :förkyld och mke ont i halsen men trotsade och åkte ändå!!
Lollo gick okej, vill inte kräva för mke ännu utan vi skyndar långsamt :) men mke har hänt sen hon kom :)
sen red jag en ridskole ponny ,Jane en fin ponny som kändes som en stor häst att rida :) saknar nu en egen häst.... vill ha men inser själv att tiden inte finns än...sen!!
vi hade sen middags främmande och det var som alltid trevligt! William hade dock inte sin bästa kväll, rastlös och trött ?? nåväl, gott med godare mat och efterrätt oxå :)
idag är jag såklart på jobbet 8-24.... hals ontet börjar komma krypande , konstigt att det är värst på morgon och kväll?? mitt på dagen känns det okej!!! ja ja, bara le och vinka men känner mig bitter då jag kommit igång så bra med träningen, ska försöka att promenera ändå!!!
Funderar vad vi ska hitta på imorgon , kanske slalom?
Ha en fin kväll.....puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0