Bagarstuga!

Glad att jag har en :)
Igår blev det en skrattfyld skidtur, det var moddigt och ganska tung åkt, dels lite jobbigt efter att varit i full gång heela dan, vart till vindeln me sandra o lollo, dom skötte sig jätte bra och jag lyckades filma så när tiden kommer så ska jag tanka över :) Hemma kl 8 och ute i skidspåret kl 9....  tomas åkte först och första vurpan blev för att jag gled ikapp honom och ett fall för mig var ett faktum :)  Tur det var mjukt!
 
Andra fallet kom efter en lång nerförbacke med mke fart och nu tänkte jag att jag inte skulle åka så nära tomas men han stakade glatt på och hade glömt bort att det var en ganska kraftig kurva i slutet av backen och när jag närmar mig ser jag ett valross liggandes som försöker akta sig från spåret.....men så klart inte tillräckligt så jag spårade oxå ur.....  ingen slog sig och vi kunde inte sluta skratta :)
 
Idag var jag trött när väckaren ringde.
Har eldat i bagarstugan och bakat mjukkakor inför skotercafet då jag har kommit på att vi ska sälja lite där, måste förnya oss lite :)
Elias har hjälpt mig och varit så duktig.
 
Sen blev det inte som jag tänkt mig....
 
Mke som stod på agendan.... möte i hällnäs,slalom på buberget, jobb på ridskolan men blev istället  extra knäck....
 
Så tomas och sandra åkte på buberget och dom två andra var hemma me Farmor....
 
Imorgon måste jag städa... Det blir ju kalas på kvällen så tårtor ska oxå göras, hinna rida lollo och göra stallet!
 
Nu ska jag och min man pussas.... 14 år... det ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0