Ändrade planer!!

Igår var det ju jobb 8-24 som gälde...
Idag blev det sovmorgon och sen hade vi tänkt att åka till buberget men ett sms ändrade snabbt mina  planer :)
Lina min underbara Lina hade blivit mamma nästan 2 veckor fdör tidigt och dom var på bb i lycksele så jag och sandra åkte så klart dit och hälsade på, vi köpte några söta klädesplagg på åhlens och en kladdkaka som var så smarrig..... men såå söt liten tjej, jag passade på att snusa och bära :)
 
 
Köpte pizza och åkte hem och smaskade, skyndade ut i stallet och slog på en sko som lollo tappat (?) tur vi hittade den i hagen.... sen red vi runningen i månljuset, underbart härligt...pigg lollo.... jag ska rida igenom henne imorgon :)
 
Nu väntar jag på att dom stora ska gå och sova så jag kan ta mig en skidtur i månskenet oxå...känner att nu har hals ontet get med sig (endast efter 9 dar...) och jag ska börja motionera lite lungt........ äntligen, så derför passar det bra att staka lite!!!
 
Jobb månda och tisdag sen ledig i 1 vecka..... 1 vecka- tack sport lov :)
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0