Alla djur trivs i vårat stall!!

I söndas när jag och sandra var i stallet och jag mockade och sandra skulle hämta hö till kaninen efter att ha rengjort hans bur då hör jag ett vettskrämt skrik och gå här i från skrik.....jag hör ett bonk o ras o rassel.... släpper det jag håller i och går mot dörren  och in kommer en uppjagad tjej med skakiga ben.....mamma det var ett rådjur i hö ladan!!!
 
Dom är inte rädda dom heller... tydligen. vi hör lite mer prassel från höt så vi tar varan i handen och smyger upp på skullen och jopp, där var ett till sött rådjur som förståss lägger benen på ryggen och skyndar ut så det bara flyger grejer :)
 
Vi måste vara nogare med att stänga dörrarna om kvällarne då hästarna går in.....
 
SÅ.....räv, grävling och rådjur.......finns det några andra tänkbara djur som vi kan stöta på någon kväll ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0