Jordens godaste julbord!!!!

Alltså... Har inte ätit godare julmat, nånsin .... Vi var med jobbet på sävargården i Umeå ... Och woow.. Vilken smakupplevelse, gott!!!!! 

Alltså.... Vad är det här? 
Vart är vintern? Det spöregnar ute, glashalt och inte en vit tuss nånstans ??
12 december... Vart är värden på väg??

Alltså.... Om nu visste hur mysigt det var att gå på skolans lucia imorse!!! 
William hördes, då vi tränat mke sånger hemma :-) Elias var så snäll o satt stilla i mitt knä och gosade ..... 

Alltså..... Gick på stan idag en stund och hittade 2 ... Japp 2 saker åt mig själv :-) en röd kjol och en snygg tröja på super rea.... Då blir man glad!! 

Alltså.... Vet ni att det börjar kännas bättre med mitt huvud ( kommer jag att få ångra att jag skriver detta nu?) 

Alltså.... Om ni visste vad jag länkare till imorgon då jag ska till sjukgymnasten... På gott o ont ... Hon ska masera igenom min värdelösa axel... Sist hon petade på den kunde jag inte röra den på 4 dar.... Hm.. 

Alltså... Vet ni att ni är bäst!!!!!! 

Kvällens pyssel ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0