Jäkla tabletter!!!

Blir ju tokig..... Exemen eller vad det nu är , är ju skit jobbiga !!!!
Att få sova nattetid och utan avbrott är viktigt ( om man nu inte är en ammande mamma...) men det har inte hänt mig... Sen i somras kanske, börjar bli sketen less kan jag lova att jag är...  Trött och egennyttig på dagen är ett resultat av den dåliga sömnen.... 

Iaf så har jag ju tagit mig till hudmotagningen där jag sist tog massa blodprover.... Och läkaren skulle skriva ut några andra piller så det skulle sluta klia.... En och en halv vecka senare har det fortfarande inte kommit in nått recept, suck ... Ringde i torsdags och fick veta att den läkaren hade slutat!!! 
Men snabba och trevliga fixade dom snabbt ett recept och Tomas hämtade ut tabletterna igår..... 
Läste om allt.... Biverkningar osv.... Men Dock bara dom vanligaste biverkningarna.... Kände typ direkt jag svalt den första hur kroppen reagerade... Fötterna, händerna , rödsprängda och pulserande... Började klia... Fick massa nässelutslag....lös mage...... Och hjärtklappning.... Suck!!!! 

Och inte har jag sovit bättre inatt!!!! 
Vågar faktiskt inte ta en till tablett... Suck!!! 
Hoppas att dom jobbar på måndag på hud..... 
Så här såg mina händer ut när jag satt inne på badhuset för några veckor sen... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0