Årets...


Att jag inte lär mig.... Jag hatar ju detta!! 
Massa piller och det går ALDRIG som jag vill... Men på nått konstigt vis glömmer jag alltid bort det till nästa år ?!! 🙊🙈 

Barnen älskar det dock, fast dom inte är så delaktiga i just själva huset än.... Men snart är det deras tur att göra helt själv 😊 

Om ni visste vad vi älskar julen... Vill ta in granen... Vad sim hindrar mig?? 
Jo... Vi har ingen än!!! 
Tomas o barnen var i skogen igår och kom hem med två st.... Men HALLÅ , dom dög ju inte ens åt fåglarna 😜
Nåväl , blir att hugga en i veckan 👍 

2a advent... Shit snart jul 🎄 
Ska till stan imorgon.. Vi har handlat alla julklapparna och slog in dom i lördas... Dock kändes det sim att det var för få... Bortskämda barn... Ska kolla om jag hittar några fler åt dom älskade guldklimparna 😘 

Nu är jag tillbaka !!!!
Kram 


Kommentarer
Postat av: Linda

Snyggt! Skulle aldrig ha tålamod, skulle nog sluta med pepparkakssmulor istället :D Kram!

2013-12-10 @ 06:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0