Älskar dessa lata dar inför jul....

Alltså, jag vet att det bara betyder stress för en del.... Men eftersom jag är en sån planerande kvinna som inte har ro att avvakta med en massa saker så är oftast allt klart långt innan det behövs!!! 

Så idag har det varit en alldeles perfekt dag med sovmorgon , lite morgon mys och gemensam frukost sen satt jag en nål i rumpan på min man så det skulle fortsätta hända grejer i källaren ❤

Jag städade lite och torkade golv samt att toan fick sig en omgång.... 
Sen lite lunch och efter den gick Sandra o jag till stallet. Vi red dressyr på banan idag !! 

Jo just jag slängde ju ihop en pepparkaks cheescake på fm oxå som nu står o väntar i frysen om vi skulle få främmande 😊

Inne så färgade jag håret och försökte virka lite... Jag har ju kunnat, men det var några år sen sist 😊
Sen kom mamma o pappa hit en sväng och jag tyckte gott att dom fick stanna på middag, innan dom tog den älsta med sig.. 
Slängde ihop en rotfrukts gratäng och till det julskinka och flatrökt skinka lite lax o grönsaker...

Nu har dom åkt... Jag har målat naglarna, Sandra o Elias gick ut med sin far en stund... Jag myser i soffan har tänt ljus och tagis fram snarra

Senare kommer nog Carro o Alf hit, det var lääänge sen vi sågs så det ska bli roligt att träffa dom 😊 kanske lite ostbricka  och ett glas rött!!!

Igår kväll vart det oxå ett glas rött med Emelinda , så mysigt att ha massa besök dessa tider, ingen stress utan att bara va!! 

Älskar julen 🎅 


En som länktar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0