Älskade Fredag!!

Drog med mig ponnysarna imorse och red dom i ridhuset sen skyndade jag mig till sjukgymnasten, det var skönt att få lite massage :-)
 
Känns ändå bättre så här direkt efter ..inte lika hemskt och stelt som förra gången :-)
 
Jag som slutat äta godis har som halkat in i godis påsen igen :-(  var så sugen så jag åkte och köpte några som fick duga som lunch på väg hem i bilen....
 
Lugn em och jag tillät mig faktist att lägga mig på soffan en stund...skönt fast minuterna inte blev många innan William kom hem så var dom välbehövliga....
 
sandra sover över hos kompis i kväll... är tomt hemma!!
 
Killarna åkte och badade på badhuset då tomas slutade och jag fick mer tyst lugn tid hemma :-)
Lagade kyckling tortillas och lyssnade på julmusik :-)
 
Nu har vi just spelat lite spel med barnen, hästarna är inne och det är snart dags för dom små att krypa till kojs!
Ny dag imorgon :-)
 
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0