Å... Så mysigt 🐎

Om ni visste.... 
William har ju inget intresse av att rida .. Tyvärr!! Men i somras fick han ju ett ryck och red säkert i 2 veckor... Sen sålde vi silver, den snälla bruna ponnyn... Då ville han inte sen rida på den nya snälla ponnyn för hon var lite högre... 


Men idag... Äntligen red William Ronja för första gången , vilket gick super.. Blev lite galopp oxå 😊 
Det värmer mamma hjärtat då två barn rider på våra två fina ponnysar samtidigt 🐎👍😀 

Idag har jag varit i stan hela dagen... Suck! Varit på hud... Har ju exem ... Nu äntligen händer det nått och jag ska få en utredning 😊 förra veckan så gjorde jag ett prick test.. Inte allergisk mot nått.. 
Trodde jag skulle hinna gå på stan... Nu blev det stress som vanligt! 
Hittade några fler julklappar trots att jag redan handlat alla.... Men barnen är så bortskämda och det ska dom va 🙊 

Det var den dagen det ! 
Härliga måndag 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0