Det var den veckan det!

oj.. tiden rusar just nu lite för snabbt... men det bästa jag lärt mig av Williams sjukdoms tid är att vi lever i nuet så än hur mke jag har att göra eller hur stressigt det än är så stannar jag upp flera gånger och njuter av mina barn... dom är bara små en gång och jag älskar att vara med dom hur trotsiga eller bråkiga dom än kan vara :-)
Sandras rum är iaf klart, trots väldiga motgångar från tapeter odylikt... bara allt det andra kvar som säng och grejer.... ja ja, en annan dag :-) vi har lånat hem en dressyr sadel till Lollo, red i den igår...Mmmm så underbart och passade gjorde den oxå.. frågan är bara hur dyr den blir..... för vi måste ju hå en ny hopp sadel till na' oxå....
pengar... pengar....pengar !

ikväll efter jobbet drar vi till Piteåhavsbad och latar oss hela helgen- för barnens skull! Barncancer föreningen har familjehelg :-)
var rädda om varan ! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0