Vet inte alls vad jag ska ge detta för rubrik :)

Äntligen fredag är ju rätt vanligt :)
Det har varit en bra fredag, jag o elias små petade på på fm, städade toan och en skrubb, eldade i kaminen och myste inne då regnet har smattrat hela dagen!
 
Vi åkte och hämtade barnen efter skolanoch lämnade killarna hos mormor för att sedan göra ett pit stopp på jobbet sen till vännäs och vetrinären med silver, snabbt och smidigt och 500 kr fattigare, stannade än en gång på jobbet ,och gjorde det sista som skulle göras sen hem till mormor och käkade skrot mat som sandra  uttryckte det så fint :)
 
Hemma har vi inte gjort någe.... förutom att jag och sandra diskuterat som vanligt....herre gud, man kunde inte ens gå in på hennes rum så jag tyckte det var läge att rensa lite.....hmm....
 
Nu blir det en tidig kväll då det väntas några timmar jobb imorgon sen folkrace i vännäs :)
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0