trötter!

Hej och Hå....
vi har haft en fantastisk rolig och spännande resa, allt i och för barnen!

resan ner gick bra, Elias satt tillome stilla i planen, jo ganska iaf ,det var väldigt spännande ätt flyga trots ätt Han flugit massa gånger, typ 12 gånger har Han lyft från marken :) nu alltså 16 gånger har det kittlats i magen :)
sovmorgon på lördag - släng dig i väggen, kvart över 7 ringde Sandra ( hon o, Wille hade eget rum ) sen frukost, möte och sen besökte vi uneversum där det var dinusarie utställning och jätte akvarium Me hajar osv...

barnen fick hämt pizza på rummet och efter Elias somnat låg dom stora i våran säng, åt lördas godis och såg tv så fick JAG och Tomas åka upp på våning 23 dricka ett glas vin och käka räkmacka.... Mmmm va gött :)

sovmorgon söndag- nä, vaknade kvart över7 av ätt Tomas spolades i badet, suck!
frukost sen Liseberg hela dan, känndis uppträdande o massa karuseller. JAG åkte Me Elias och det snurrar alldeles tillreckligt för mig :) Tomas åkte Me dom stora...

22 landade vi i Umeå och halv 12 var vi hemma igår, trötta barn imorse kan jag lova, Elias o Wille somnade i bilen men ej Sandra!

ledig dag, vad är det? JAG blev utbeordrad till jobbet nu i kväll.... trött, he he, inte JAG nej... Tjena va mke sömn som nu ligger efter... och inte mke blir det inatt heller då JAG är hemma kvart över 12 och barnen ska upp innan 7.... ja ja, det blir en tiiiidig kväll imorgon :) nu ska JAG fortsätta jobba ;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0