Snälla barn!

En bra jobb dag som dock började med ''jag viiiiill inte på dagis'' morgon, pust!
Avslutades dock oxå i huvudvärk?
Hämtade barn och åkte hem till en färdiglagad middag... fasiken så skönt :)
städade bort och gick ut och gjorde stallet, eller william skötte markarbetet i form av mockning av alla 3 's boxar (ja även kaninen) frågan är vem som stoppat en femkrona i honom? utan att man ens har bett.... Fan va härligt att kunna va hela skaran....elias oredar dock istället för hjälper men det får man ta!!
 
Ridning och wille ville rida wilma men hon har vilat nu ganska länge då sandra haft fullt upp me silver så hon var den mäst tjurigaste ponnyn man kan tänka sig :/ så det blev väldigt kort sen longerade jag henne lite så hon fick röra på sig.... sandra och silver skötte sig jätte bra :)
 
Inne har vi suttit lite framför dator och tv innan kvällsfika och sen läste villiam ur kvällsboken!
Nu sover barnen och jag hoppas mannen kommer hem snart.... är sjukt godis sugen men ska gotta mig i frukt framför tv det sista jag gör ikväll....
 
Imorgon är det synundersökning för sandras del, hon klagar att hon har så ont i ögonen i skolan och sen är det ridskola på schemat men skönt att inte stressa iväg på morgonen iaf :) Men lovar att Elis pellis som har sovmorgon kommer före 7 :) Livet är underbart men alldelens för kort!!!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0