PIRRIGT MEN MODIGT!!!

 
Okej, jag har värdens sämsta karaktär....jag vet!! Jag kan faktist inte spara....jag ÄR slösa!!!
Den till höger är min nya snygga stövel, dock gör sig inte bilden rättvis, men blev bara ett kort då batteriet i kameran var slut....sen ser det ut som att sandras sko är större än min fast hon har stl32 och jag 36 :)
Den vänstra dyra stöveln, blev sandras nu ikväll....
Men vet ni va, vi lever bara en gång, livet är skört har jag fått erfara och man kan inte köpa sig vacker varken på in eller ut sidan men en liten sak kan ha stor betydelse för hjärtat!!!
 
Fick desutom mitt lönebesked.... och som ni vet blev det en hel del jobb i agusti, så jag kände att unna sig är bra!!
 
Sandra red idag en ridskole ponny, lite pirrigt var det med en ny ponny som hon aldrig suttit på, sen var hon jätte duktig som övervan den lilla rädsla/pirrig het och hoppade mke och fint! Duktiga sandra :)
 
Nä nu ska jag sova...känner lite stress, då jag jobbar 15½ timme imorgon och på fredag så åker vi till göteborg :)
 
Oj så vi länktar!!!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0