Övertrött kille!!

Oj oj oj vilken trött liten kille jag har haft i kväll!!
Började redan när vi kommit hem så medans jag lagade middag så låg Elias på golvet och gnälde/grät...
Åt lite middag och då blev det lite bättre och vi var ute. jag och sandra i stallet och sandra satt på silver medans jag longerade honom. gick bra.  killarna körde bort lite busk ris som jag kapat bort och klippte lite gräs...
 
sen kom Elias in och slog rumpan när han klädde av sig...grin och grin sen har han grinat heeela kvällen... det ena efter det andra har inte alls varit bra, inget som har dugt.... ja herre gud, bara att le, lilla söt nosen :)
 
NU HAR JAG HELG!!!!  Vet ni hur skönt det känns!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0