Ny människa!!

Ojoj oj oj oj......OJ ...... det satt inte bara fast på ett ställe i ryggen, kitt pommfritt säger jag bara..... och Lars skakade bara på huvudet.... det var lite att jobba med kan vi lungt säga ;)  Nu är jag rätt öm, rumpan ryggen, skuldror axlar o nacke.... men vilken befrielse!!!  Kände mig så fri när jag kom hem!!!! en lättnad en tyngd från axlarna hade tryckts bort :)
 
kanske inte ska vänta lika länge igen..... men det blir lätt så.... måste ju va halv död innan jag ringer och beställer tid?? 
 
Känner att det finns lite mer spända muskler som skulle behöva lite uppmjukning...ska gulla lite me mannen vart han nu är??
 
Idag har jag hunnit massor..... ni vet sånt som man aldrig ids ta tag i annars, sådant som man inte ser man blir hemma blind och saker kan stå på 'fel' plats en evighet men inte nu längre.... städat skrubben under källartrappen och kastat 2 sopsäckar me skrot....2 sopsäckar!!!!! + massa annat rat oxå!!!
 
Efter middagen så gick vi till stallet, william tog hand om 'markarbetet' och sandra gjorde iordning silver, jag körde fram lite mer hö sen red sandra silver på banan och vi testade ett tips vi fått av Anna. det funkade super bra och sandra kunde rida silver jätte bra och det jick så bra och hon var sååååå glad, mamman bara log och sandra sa när vi gick in ... mamma nu är jag stolt!!!
 
så vi firade den trevliga ritten med att gå in och baka en kladdkaka som vi avnjöt senare!!!
 
Nu soffmys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0