Nu kommer den....

...Träningsvärken alltså :)
 
För första gången på lääääänge kommer jag inte ihåg att jag stängde av väckaren.....inte bra, som tur skulle jag ju inte till jobbet och vaknade bara 4 minuter senare, william var på nedre våningen, kanske av hans frukost ätande som jag vaknade.... skyndade att få sandra klar och vi han med god marginal :)
 
sen hade jag o ellis pellis mys morgon med lång frukost och vi han se lite tv och måla lite teckningar :)
sen åkte vi iväg , elias på dagis och jag på utbildning, sen att det inte var någon utbildning utan mer information men men.,... god mat på kronlund iaf :)
 
Hämtade barn , åkte hem och elias sjöng hela vägen :) Hemma blev det att först städa bort från morgonen innan vi kunde börja med middan, korv o makisar i sin enklaste form :)
 
Städade undan och klädde på mig springkläderna.....försökte peppa grannen att haka på , skulle va roligare och mer peppande om jag fick sällskap....tycker inte promenader gör någe med vikten överhuvudtaget....så man måste till att flåsa lite så kanske händer det någe... Nu jäsingen ska dom där två kg bort...... Nu ska jag ge gärnet en period så kanske kanske :) Iaf så gick det ovanligt lätt idag me, trots träningsvärk som kommit krypandes så det kommer nog att kännas imorgon :) orkade heeela rundan!!
 
stallet sen lite magträning inne på mattan :)
 
Ungarna som varit o fiskat me tomas kom in så kvällsrutiner och läggning....Nu är jag trött och ska sooooova :)
Imorgon är en ny dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0