Nu är helgen nära...

Trött och snorig har jag tagit mig igenom arbetsdagen.... hemma så kokade jag ris och värmde kött gryta, städade bort och skickade ut alla och tänkte , nu äntligen... Ni vet som 3 barns mamma får man ALDRIG vara på toa ifred ???  varför ska det vara så ??  Jag stängde dörren om mig (bara det är lyx :) men tror ni jag han sitta ...nej nej, in kom sandra arg som ett bi för jag satt på toan just när hon skulle dit.... smäll i dörrar och stampande fötter bar det av upp , haha... att låsa dörren går inte för då har nån dragit sönder den bara för at man vill va själv ??
 
Ja vilka världs problem... haha!
 
Ute blev det stallet, raspade wilmas bakhovar och hästarna blev uppborstade och sen longerade jag silver lite... måste ta tag i honom nu ifall vi ska sälja honom....
Ungarna sover men elias har mke hosta och idag hade han inte ätit på dagis, knappt någe hemma heller så den lilla killen får hänga me mig på jobbet imorgon då jag inte kan va ledig - ja vet , helt sjukt!!!  Men va gör man, ansvar över sin brukare som inte kan va själv!!
 
Nå väl det kommer att vara en ännu tröttare mamma imorgon :) tur det är helg sedan :)
Nu väntar sängen!!!!'
 
kram ( känns som jag bara klagar och gnäller..... imorgon kommer mera posevitet!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0