Middas gäster!

Dagen idag har betått av att städa varvat med att förbereda middagen :)
Köks fönstren + halva köket har blivit rent... saknas köks delen och det lilla fönstret..kanske imorgon!
Middagen jag bjöd på idag var fabules...mmmm riktigt god!!
 
Lax fyld me VB ost och vitvins sås och guldmos toppad me rom o rödlök i en och samma form...
'Grön' sallad o, vitlöksbröd
samt blåbärs paj me vaniljvisp till efterrätt...
 
Fruktansvärt gott..
 
Nu ska jag avsluta en trevlig kväll i soffan...Tjing
 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Hej såg att du

2012-09-08 @ 11:11:28
Postat av: angelica

Hej såg att du sålde en grind. Är den kvar och vart finns den i så fall? Svara gärna till min mail adress. Mvh angelica

2012-09-08 @ 11:15:04
Postat av: angelica

Vet inte om du ser min mail adress men den är iaf [email protected]

2012-09-08 @ 11:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0