Måndag och bra början på en ny vecka!!

Trötta små kids imorse men iväg tog vi oss med lite grin och några minuter på fel sida men humöret på topp och en bra trevlig lugn arbetsdag :)
 
Skyndade in på ica och köpte bröd och creamfrech och kanske nått mer..jo mjölk o jouse, men INGE godis :), BRA  Anna...
Hämtade hem mina troll eller bara två den stora har ju varit på egna äventyr idag, jag ringde nämligen vct imorse för killen klagade på sin fot igår, knölen vid stortån är lite svullen eller större än den andra foten + röd så han fick tid kl 13 och tomas fick äran att åka dit med honom då jag kände att jag inte kan va ledig på 1 av mina 2 arbetsdar denna vecka:)  iaf fick dom en remis till rönken i lycksele, passade tomas bra då han lix skulle dit i jobbet ( så Angelika, ska kolla vidare om någon jag känner ska till lycksele då detta blev hastigt och oväntat så han kunde inte ta me grinden...) Rönken visade inget.... vi avvaktar någon vecka till och har det inte gått över får vi ta ny kontakt med läkaren har vi kommit överrens om!
 
Till middag blev det bullens pilsner korv o bröd...lätt snabbt o gott!!
Städat bort och lagat morgondagens middag : Tacopaj :)
Gjort stallet och betalat räkningar....suck, tänk om man fick slippa någon gång...alltså betala räkningar...
 
Kollat hästnet och hittat en ponny i kalstad....långt bort men såg väldigt fin ut....hm, den kommer säkert att åka snabbt så bestämma sig och skynda...eller kolla vidare ??
 
Gått runningen med bästa U , hon ska gifta sig och det får mig att tänka jätte mke på mitt eget bröllop och all planering, all kärlek, och ångest att ha glömt nått.... men så perfekt och lyckad dagen blev ända ut i fingerspetsarna!
Är så glad att jag hittade denna underbara klänningen... brukar prova den lite då o då när jag är hos mamma för den hänger där.... underbara minnen :)
 
Plankan 3x30  ¨''sittupps''3x10 armhävningar 10st...... trots fortfarande träningsvärk så kände jag mig mke starkare på redan 3 dar...heja!
Bara att hålla i.....
 
Nu sitter jag i soffan me datorn i knät, idag blir det inge godis... Nu har den nya veckan börjat - Godisfri!!
 
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0