Mamma...

Mamma.....mamma....mammmmma.......MAMMA... Efter 4 mamma rop kl 4 i morse vaknade jag till och kunde harkla ur mig , vad är det elias?
kravlade mig upp och möter en halv rädd , ledsen liten kille... fluga på min kudde....mamma det är en fluga på min kudde , den ill bita mig....
Det var alltså en dröm elias hade, urch en otäck sådan tydligen :/
 
somnade om i våran säng men vi vaknar 7.40 av att sandra kissar så''hårt'' att det väcker oss båda *skratt*
sen har det vart full rulle heeela dagen lång, min planlösa söndag blev till en riktig städ söndag!
 
Började med köks fläkten och 5 lådor och ett skåp.... sen blev det övervåningen då det såg för gräsligt ut på sandras rum.....alltså jag tror ni inte fattar hur fruktansvärt ostädat det var... hon har hamster förbud där inne nu kan jag lungt säga, william får ha den på sitt rum. spån överallt, ja det ser snyggare ut i stallet :)
Efter mke om o men och bråk så är det lysande rent, fönstret är putsat, vi väntar hem en ny gardin som hon fått peka ut själv :) sen lix när jag var där uppe me dammis så blev det så klart hela övervåningen och nya sängkläder mm..... skönt! har bärt ner ett hörnskåp som stått i hallen och skräpat, skönt. sandra har gjort halva läxan.
 
Tvättstugan är tom på ren tvätt :)  dammsugit och plockat undan lite här uppe..... ränsat lingonen som jag o elias plockade förra helgen.... fikat ute på bron i solen, kört bort blomkrukorna som jag haft på bron, william har gjort stallet :)
sen har jag klippt william och elias pytte lite, han vill ha långt hår, alltså elias så vi sparar :) alla har duchat och morgondagens middag är förbered....phu, barnen sover och det enda jag inte hunnit me eller prioriterat är min egen motion :( men känner att det blir nya tag i veckan, 2 spring turer är inplanerad att hinnas me :)
 
Och vet ni vad : på fredag åker vi till göteborg över helgen.....som vi länktar!!
 
Nä, nu ska jag skjussa tomas efter trailern sen förbereda inför jobb imorgon :)
Hoppas ni har haft en härlig helg min har varit *hunnit göra mke* bra!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0