Lördags sol och Folkrace

Underbara sol, säger jag bara :)
 
Åkte på jobbet ett par timmar, känndes skit jobbigt att stiga upp tidigt, hade god lust att snozza kan jag säga när väckaren ringde halv 7....på en lördag... men masade mig upp och sandra följde med mig på jobbet, grabbarna drog på folkrace och vi åkte dit efter jobbet....
 
Det gick inge bra för Tomas då framvagnen gick sönder 2 gånger.... annars hade det gått bättre för mke motor under huven men va gör det när inte resten av grejerna håller..... men solen och glada barn gjorde dagen :)
 
Hemma så grillade vi kött och åt gott, sen gick jag runningen i snabbtakt för att skaka ner den goda middagen :)
Gjorde stallet och nu ska vi se om vi kan stoppa isäng lite barn som just set en hyrd film.... snart är det våran tur att se en.......  
 
Vet ni en sak..... imorgon är det söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0