Köttsår!

Bra Anna, jävligt bra.... satte en söm i vaden när jag skulle sko wilma för första gången, inte lätt att sko dom små ponnysarna sen stegrade hon innan jag hunnit vika sömmen, så den åkte rakt in i vaden och satt fast, skönt att få ut den, nja, blöder inte så mke, då den gick i muskeln tror jag.... jaja, det värsta är ju att jag ska bada på jobbet imorgon....suck, finns ingen annan heller som kan jobba så pest och pina.....AJ
 
Men silver har fått nya framfötter och skorna på willma sitter iaf där... det är alltså första gången ever hon har skor :)  bakfötterna kanske det blir på torstag om jag orkar!
 
Det blev en 'akut 'resa till vindeln på fm, elias har ju höftsnuva nu igen.... började i lördas , haltandet och det onda... och jag hade inte tänkt att åka in men så läste jag på nätet igår kväll där det stod att man alltid skulle söka läkare, så jag ringde 1177 och rådfrågade och hon tyckte jag skulle ringa vct och höra vad dom tyckte... ringde imorse och hon ville jag skulle träffa en läkare men läkaren kände lite och sa typ jaha.... så vi åkte hem igen och jag frågade om han nu skulle få detta igen om det var lönt att åka in men det tyckte han inte!
 
Men varför får han det ??
 
Hemma blev det lunch och massa middags lagande, köttgryta och lasange. lasang till imorgon och köttgryta blir torsdagens middag... smidigt och snabbt!
 
Damsög och torkade golv. har tvättat massa smuts tvätt, finns nu ett berg i tvättstugan som jag inte vet när jag ids ta hand om men ungarna vet var det finns ren tvätt om det är slut i garderoberna ;)
 
När sandra kommit hem så gick vi ut i stallet och mockade och mockade lite bak i hagen.
sen blev det pizza bak till middag, oooo så gott.....
 
sen blv det alltså stallet.....och lite skoning!
 
Imorgon är det jobb sen ridskola....... 
 
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0