Hemlighets makeri....

Idag har jag och sandra vart på en hemlig grej ;) Mer  än så säger jag inte :)
Förutom att det gick bra!!
 
Sen snabb hälsade vi på Johanna för en snabbtitt på det nya huset i bullmark och fick veta en härlig spännande nyhet :) Man blir så glad i hjärtat!!!
 
Direkt när vi kommit hem blev det ridning av silver och nu när han inte längre kan slänga och dra ner huvudet när sandra rider....... har han börjat sparka bakut när hon ska galoppera!!!!!
JAG TROR JAG BLIR VANSINIG PÅ DEN LILLA PROTESTERANDE PONNYN""""
 
GAAAAA!!
 
Men jag trodde först att han hade ont någonstanns då han aldrig har sparkat bakut förut, så sandra fick sitta av och jag longerade honom i galopp men nej då då sparkade han ju förståss inte....
jag satt upp och nej då inge bakut då heller.... sandra satt upp igen och nej då inge bakutt....
JÄVLA ponny!!
 
Kan han inte bara vara snäll och arbetsam???
 
Jaja, han vann inte idag iaf!!!
 
sen har det vart en mys kvääll, lagade god lax rätt me pasta till middag sen lite masage, sandra bad snällt, och eftersom hon var så snäll imorse....tomas tog elias då han vaknade kl 7 och jag fick sovmorgon...det tackar vi för men sen kommer sandra och väcker mig halv 9...mamma nu är jag färdig me läxan ?!!!! va? har pappa hjälp dig? nä, han är inte inne...... okej?  vi som alltid måste bråka me läxan.... men den hemliga grejen hade lite inverkan på henne imorse :)
 
Vet ni!!! Nu har jag bestämt mig!!!!  Jag har slutat äta godis, JAPP ,,, äntligen har jag bestämt mig... men jag går på lite nertrappning. så choklad i alla former och olw på helgen är tillåtet änså länge....
så rent godis ska jag försöka hålla mig ifrån.
Nu ikväll äter jag lite nötter för att hålla suget i schack :)
 
Nu har jag en ny vecka framför mig....MKE jobb typ 58 timmar blir det i veckan, men tröstar mig att det blir en lugn vecka nästa vecka med bara 16 timmar :))
Blir dock några sena kvällar och tidiga mornar så trött och vill för mke än vad jag kommer att hinna me kommer att vara ett faktum , men bara le och vinka :)
 
Nu ska jag njuta av ett glas zero sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0