Fredas myyyyys!!!!

Dagen har vart bra, elias har skött sig fint, 8 timmar har susat förbi.
Har dock ingen mat lust och mke ansträngnings hosta så jag är glad att han fick va ''hemma'' idag!!
 
Efter middagen som blev snabbmat - grillad kyckling ,potatissallad bröd och sallad...mmm gott!, så gick jag i stallet, mockade och red silver, en runda i skogen,, snäll men pigg häst. krävde inte så mke förutom att han skulle ha en kort galopp, jätte jobbigt tydligen och en svettig häst. I stallet så bestämde jag mig för att sko klart honom , men trött och förkyld, + jordens ansträngning var inte det bästa men nu sitter skorna där, slog mig me hammaren dock och jag har spikat snyggare.... men orkade inte bättre!!
 
Fastnade på golvet efter lite strechning.... trött! 
 
Nu myser vi i soffan.... blev inte toblerone det blev popcorn tillsammans med fångarna på fortet!!
Barnens val!
 
Lääääänktar till imorgon, då har jag äntligen tagit mig i ...... och beställt  tid hos kiropraktikern!!!! Min ryg är i två bitar och spända axlar så det finns inte, kunde inte ens gå och 'veva' på armarna efter ridningen, kändes som jag hade en kniv i mellan skuldran.... jaja, hoppas på undervärk imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0