Fantasier och grublerier...

Att det kan finnas så mke grubblerier och fantasier när dom små ska till och somna..... Elias har väldigt mke i sitt lilla huvud han ska prata om när han ska sova:) Man kan inte bli arg för han är så söt....
 
En kväll sa han helt plötsligt : Pappa har spikar i munnen.
Okej , svarade jag.... alldelens tyst..
Pappa HAR spikar i munnen.
Men det ska man ju inte ha i munnen, det är ju farligt , svarade jag......
 
Jag kan oxå ha spikar i munnen.....blabla bla... osv..... tills jag var tvugen att shyyyy honom....
 
Han har sett tomas spika nere vid sjön förståss och då har han väl haft spikarna i munnen och nu kom reflektionen... Barn är så söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0