As förkyld!

Less!!!
Och inte kan man va sjuk och ligga hemma under täcket heller.....Fan, säger jag bara....vi har nämligen INGA vikarier, och en arb kompis har drat utomlans, så bara att knega på....
 
Tejpade såret idag , det gick helt okej.... lite rädd att det ska bli infekterat bara.... måste hålla koll!
 
Snälla moster Ida hämtade sandra på fritids idag så hon skulle hinna äta lite middag och det han då jag me :)
Tack mamma för den goda maten du lagat :)
Sen blev det ridning för hela slanten, sandra red en ny ponny som heter scott, jätte snäll men det blev lite missförstånd mellan häst och ryttare sandra föll fram för mke och tappade balansen i en snäv sväng och vips var hon på backen, slog i rumpen lite men det gick bra, upp i sadeln igen och fortsatte hoppa :)
Dock blev det en sväng på ica för vi har en liten deil, om man trillar av och sedan sätter sig upp och fortsätter rida så får man köpa någe sött :)  Japp, jag mutar mina barn :)  eller försöker peppa!!!
 
Hämtade en trött william som varit på pingis träning i hällnäs....
 
Nu sover dom små och det ska jag oxå göra.... sömn att sova igen sen förkyld och dunder trött... ingen bra kombo!!
 
Men hörni... veckan är snart slut.... vart tog den vägen ??  jobb imorgon, men elias är oxå väldigt snorig o hengig så helst skulle jag vilja va hemma me honom men tomas ska försöka hämta hem honom tidigare... så det blir bra!
 
Hur har din dag varit ??
sandra förra veckan då hon hoppade Nandoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0