Vinter tid!!

phu... skönt att få sooova och skönt me lite sovmorgon...9 vaknade jag men ändå var ju kl bara 8 ??
så fm var lång och jag han städa och plocka... mke jobb i veckan resulterar i oreda hemma??
 
satt julgrans ljus i ute granen matade fåglarna och packade ur loppis grejer ur bilen, åt lunch och lastade hästarna och åkte till vindeln och löshoppade dom , båda hästarna var snälla och gjorde sitt jobb :)
 
Handlade och åkte hem, mockade och var ute me lille man en stund innan vi gick in och myste... ritade lite och datade lite, blev bjuden  på middag hos svärmor- skönt!
 
 
Sen gick jag i stallet och skodde om Embla...jobbigt men nu har hon både snösulor och brodd runt om!!!
Bara silvers tur kvar... kanske hinner imorgon??
 
Höstlov, har barnen... va ska jag hitta på åt dem?? hmm... lite svårt då jag ändå jobbar mån, tis kväll och torsdag dag....
 
Tror det blir badhuset imorgon :)
 
Nu ska jag äta lite chips i soffan.....kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0