Nyttig utbildning !

Oj, alltid bra att få öva på hjärt o lungräddning... man vet aldrig när man kan behöva den kunskapen !!
Oj så trött jag var imorse när väckaren ringde, men bara att masa sig ut och ta hand om hästarna .... mocka o göra fint där ute :)

Oj, vad jag vill ha en hundvalp ... visst får jag en?

Hann träffa min lilla myspropp mellan utbildning och jobb, som var Me mormor idag för att slippa sättas tillbaka på dagis förtidigt efter att Han varit sjuk , feberfri igår och idag, men tycker Han e lite blek o inte full fart på än... bra me helg så är Han kanske på topp på måndag :)

Oj va skönt det ska bli med lördag och alldeles ledig och planlös!!

Trevlig fredag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0