Jo...vi lever!

Men mer är det inte....hehe, jo så farligt är det inte!
 
Skulle ju vart ledig imorgon men måste jobba...suck!
 
Idag har jag iaf unnat mig att gå till frissan :) Mörkt och en slinga, klippte inte så mke, har ju sparat ut lite för att kunna ha page.... Nöjd  iaf :)
 
Hemma så har Embla blivit riden, först sandra men sen fick hon ont i magen och satt av, så jag red henne en stund och krävde lite mer.... men han inte rida klart för då hade magontet gått över :) och sandra avlutade med lite hopp och lite bråk med hoppningen.... men nöjda och glada ändå :)
 
Efter middan som blev spagetti o köttfärsås åkte jag och william till vindeln, han skulle till skolläkaren sen åkte vi och handlade lite mat :)
 
 Nu ska jag snart krypa ner under täcket så jag får min skönhets sömn.....zzzzz
 
Puss!!
 
ps... igår jobbade jag ju heeeeela dagen och vi åkte till umeå och spelade bingo på äpplet...haha, rät roligt men fan , vann inget gjorde jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0