Jäla skit väder!!!

Oj, vad det regnar... denna sommar och höst måste ju gå till värdshistorien ?
Det har typ regnat idag!!!!
 
Men lagade lite tunnpankaka på fm (morgondagens middag)!!! sen blev det wåfflor till lunch och jag glömde ju säga att jag drog en liten sovmorgon :) halv 10...hehe, fasiken va skönt!!
Sen var det stallet och dra på trissor vi klarade oss undan regnet när vi for ut i skogen.
sandra red Embla och jag silver , mysigt och båda hästarna var snälla.
 
Mockade och donande på i stallet sen blev det tvättstugan och källaren som fick sig en omgång.
städa bort i bagarstugan så vi inte får oväntat besök.... ska försöka baka mjukkakor på torsdag tänkte jag!
Lagade fläskfile me klyftpotatis till middag.
 
Rensade och städade min garderob...hehe behövdes!!
Nu ryms det mer nytt ;)
 
Mys me sandra o elias. Nu sover alla små, jag o tomas har kvälls fikat!
Nu ska jag surfa runt lite innan jag ger mig för dagen :)
 
Imorgon blir det 15.½ timmes jobb!!
 
På tisdag blir det återbesök på barn3 för william och alltså lite shopping!!
 
Ha en bra start på din vecka!
söta kaniner på liseberg va????
 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hot mama! :)

2012-10-12 @ 19:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0