En snabbis....

Jag lever.... men  det är det enda :)
 
Trött tröttare tröttast, det är va jag är så nu ska jag soooooova!!!
Hela natten hoppas jag.... inatt blev det inte så många timmar av dom 6 timmar i sängen jag skulle få så var det lite hajkon tajkon då Tomas jagade en FET fluga som höl på att störta i taket hela tiden....As jobbigt sen kommer lill knatten ..maaaammma... eller förs gosade han me kisse som låg på golvet i hallen sen mammma jag är hungrig.... jag låsades inte om honom och han gick till sin far..... hehe, men han tystade ner jhonom och bad honom lägga sig så han låg och blippade på min läpp..... zzzz Jo jag är trött!!!
 
Imorgon är det 'bara' 15½ timmes arbets dag....jippi!!
 
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0