Tittar in....

Och säger HEJ :
 
 
Elias fortfarande krasslig...eller han är pigg och 'som vanligt' men lite feber, 38.0 nu ikväll så det är inte som det ska i lill kroppen, mer snorig än igår... hoppas det går över snart...
 
Ingen som kan jobba isf mig imorgon....så jag måste jobba och tomas får lösa elias imorgon sen jobbar jag em tor o freda så då löser det sig väl förutom en väldigt trött mamma då möjligtvis :)
 
Han är så söt den lilla killen...kommer med små roliga fraser hela tiden och ur tomma intet kan han plötsligt komma på saker :)
 
He he, träningsvärk i magen sen igår - bra va!!! dock orkar jag inte motionera idag utan prioriterar sänge och sova så jag orkar me en lång dag imorgon me jobb och ridskola :)
 
Idag efter jobbet var jag på utvecklingssamtal med william vilket gick bra, sandras tur nästa vecka!!
 
vet ni vad... nu ska jag lägga fram kläder inför imorgon sen ska jag ta med mig en tidning upp i sängen o läsa :)
 
Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0