Ledig Fredag!!!

så himla skönt med en ledig dag... idag har jag verkligen tagit mig tid att vara ledig oxå :) sandra hade kompis som sov över så jag har passat upp lite på dem och myst me min lill propp..... vi har damsugit och städat toan sen har vi lekt och tillverkat mini mellos.... ni vet bolibompa :)
 
Sen har jag gjort stallet och förberett middagen, vi får främmen och jag bjuder på  :
Förrätt : skagen toast
Varmrätt: kyckling tortillas
Efterrätt: Blåbärspaj me vaniljvisp.
 
Imorse sa Elias sött... Mamma, får jag sova över hos mormor?
 
Imorgon är det jobbar lördag, den är röd och det ger bra utdelning ....dock hade jag faktist helldre varit hemma med mina.... men nästa helg ÄR jag ledig!!
 
 nä, bäst att duka på..och hoppas gästerna dyker upp snart, jag är hungrig!!
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0