????

Jag vet...har inte haft energi till att skriva, känner inte för det och då gör jag det inte :)
 
Elias har haft lite hosta om nätterna nu ihelgen, inte så snorig , man hör att det är lite rossel där inne, men i går em fick han lite feber....38.8 så själv klart blev det vabb idag . men pigg o feberfri idag så jag tänkte att imorgon blir det ju dagis men nu ikväll hade han ändå 38.2 så det blir för honom att vara hemma imorgon me.... öronen? men han klagar inte.... så ja tiden får utvisa hur det ser ut....
 
Jävligt skönt att vara ledig nästan en vecka iaf.... stress prickarna på halsen har försvunnit...ska bli roligt att se hur länge då.... imorgon blir det iaf jobb och tomas får vara hemma :)
 
Träna, ältar mig i skallen men drrrrrrrrar mig för det.... fy fasiken.. vill ha energi!!!! NUUUUU!!!
 
PEPP PEPP PEPP men det hjälper inte.... nä nä överdrivet tjock är jag ju inte och jag har aldrig höll jag på att skriva men inte på 13 år iaf har jag vägt så lite....så det kan ha en liten segdragen inverkan faktist... men jag vet ju att man blir SÅ MKE PIGGARE av att träna, så derför skulle denna höst deprimerande kropp behöva lite träning :))
 
Nä ska faktist lägga mig på golvet och göra 10 armhävningar och 40 'situps'  då sover jag säkert bättre...
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0