Embla hemma, Tjejlunch,storm och lussebak!!

Hej på er!
Inatt var jag ju ut me liten halv 1 då jag kom hem, kissade o bajsade och käkade, vaknade kvart i 5 av två pip så jag skyndade mig ner och ut.... han kissade men ville snabbt in... jag la mig igen och tomas steg just upp... då bajsar den lille rackaren på golvet.... 
 
Åkte hem me embla :(
Stannade på lunch hos johanna där bästa tjejerna lina o maja oxå var :) så trevligt att träffa mina favoriter och desutom väntar en spännande tid framför lina o johanna då dom väntar första barnet :)
 
Liten var så duktig och fick ligga i bilen en liten stund men klagar inte på det.... nu har det blivit kallare ute och det märks att liten vill bara in då man är ute... kanske blir ett täcke!
 
Hem och lagade mmmmm god lax till middag , inga porttions förpackade bitar utan riktig lax :)
SEn bakade vi lusse bullar medans tomas skjussade william på skoldans :)
 
Nu har vi avnjutit dom goda gula katterna och snart blir det fredas mys.... känns som en bra fredag!!!
 
Imorgon blir det jobb 8-16, tror koda får följa me :)
 
Trevlig fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0