Återhämtning!!

Det är väldigt psykist stressigt på jobbet.... inga vikarier och utbeodringar hit o dit..... Jävla Vh assistans rent ut sagt.... det händer ingenting och dom bryr sig inte om någon ellet något!
 
Jag har jobbat 3 helger på raken och var inte så intresserad av att jobba en 4'e.... men som vanligt saknas det folk och desutom blev en tvungen att vara hemma med sjukt barn imorgon och det ifrågarsätter jag oxå lite.... men iaf ska jag åka till vetrinären imorgon så jag kan inte bli utbeodrad.
 
Embla ska vaccineras och jag ska böja igenom henne innan köp.
 
Idag har det varit en riktig återhämtnings dag.....låg i soffan till 10, myste me ellis och lekte. sen började telefonen ringa .....suck! iaf så har vi bytt från vh, till inre kraft så vi hoppas att det ska bli mke bättre och jag kanske slutar att få stress symtom.... kanske! 
 
Jag och elias har varit ute i det underbara vädret....vitt på backen och strålande sol- energi!
sparkade faktist....säsongens första tur :)  Har grejat lite i bönhuset inför lördag, alkohol är inhandlat och maten beställd.
 
Tvättar bort lite smuts kläder och fick lite energi av att få hem ett paket beställda kläder- bara till mig!!!
så nu äger jag en :
skön och verkligen slappar vänlig!!!! Min har varit på heeela dagen :)
sen förståss lite andra saker, bara ett par byxor som var för små som jag måste skicka tillbaka eller tvär banta men det är ju jobbigt ;)
 
Igår hade sandra me Embla på ridskolan, det gick bättre än förväntat faktist!!!  sandra var duktig!!
Igår var jag även på möte angående william...  det är mke stress faktorer inombords nu men vi överlever nog!
 
Därimot håller vi på att länkta ihjäl oss till om 2 veckor, drygt.... blandade känslor även där men mäst roliga!!
 
Igår såg vi andra filmen av johan falk.... har du inte sett dem- gör det!!!  vi tycker dom är as bra :)
 
Klippte sandra idag efter skolan... hon ser ut som en liten pojke :) men hon vill ha kort så nu är det kort!!
sen blev det tacopaj till middag och nu har jag målat ''flickornas'' naglar turkos....inte mina... sandras hår ska tydligen tonas men först ska vi ta in hästarna :)
 
Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0