ÄNTLIGEN!

Jippi... nu har vi sålt det vita huset.... bra nu har vi bara 3 hus och ett garage att ta hand om ;)
 
Nä men det känns skönt att slippa ha det hängandes över en och till bra människor som känner till byn och barn i våran ålder så det tackar vi för!!!
 
Sen har sandra ridit Embla själv på ridbanan vilket gick bra, jag har gjort stallet och hunnit damsugit o bytt sängkläder... ska bli så skönt att krypa ner i rena :) Haft möte om nästa helgs bya pub, planering!
Sen kom älskade mamma o pappa hem med älsta sonen så jag lagade lite middag.... sen har tiden flytit bort.... nu ska jag slänga mig i soffan...fast jag hela tiden tänker på ett löp band.... tänker på en annan sak oxå :) men den är hemlig!!!
 
 
Sen bestämde vi idag att sandra ska få Embla!!!!
 
Nu skulle vi bara ha hittat en ny familj åt silver....
 
Imorgon väntar jobb!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0