Tar mig tid....

....att sitta på arslet en liten stund och inte göra nått!!!

Trött idag.... landade ju inte föräns efter 12 i sängen  då jag jobbade em igår... trött när väckaren ringde innan 7 för att skicka iväg mina små troll till skolan! Elias är hemma idag, 3 dar i veckan på dagis räcker tycker jag :)

Dock drog han till farmor så det är tyst här hemma, har hunnit städa i källaren, rensat ur tvättstugan och dammsugat, nu väntar jag hem sandra så ska vi gå till stallet och rida ? inte roligaste vädret, så vi får se vad den lilla prinsessan säger, annars blir det bara pyssel och städning :)

Åker och kollar både på en kanin och en shettis ikväll!!!

Har ju sprungit 2 dar denna vecka... heja mig... 3'e blir imorgon :) 3 gånger i veckan är lagomt tycker jag!!

Vi har lagt ut det vita huset på blocket igen och har en som kommer och kollar troligtvis imorgon!!

Har suttit och skrivit inbjudnings kort, sandra ska ha pyamas party nästa vecka... 8 små tjatrande tjejer... ojoj oj,  Nä nu kliar det i benen, suttit minst en kvart ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0