Ta dig i kragen!!

Är precis vad någon skulle ha sagt till mig att göra!!! Skulle behövt ta nya kort på dom nya djuren som bor i stallet..... men tiden , vart är den??

Idag var william snäll och såg tv med ellis så jag fick ligga till kl 8...hurra, känner på mig att det kommer att bli en tuff kväll innan alla 7 små troll sover!!

Ikväll är nämligen den stora kvällen för pyamaspartyt!!!

Sängarna eller madrasserna är bäddade, godispåsarna stoppade och kossan målad!! Blir hänga dit svans på kossan och stolleken... samt film o snarra innan dom förhoppnings vis somnar... jo just lite korv ska mätta deras små magar oxå!!

Imorgon blir det wåffel frukost och fri lek!! Innan alla förhoppningsvis beger sig hemmåt vid 12 :)

Jag o sandra har ridit ut i skogen idag, vilket gick väldigt bra, silver skötte sig och sandra ock wilma galopperade i full fart massor av gånger :) skulle bara fått ha samma pigg het på banan....

Städat, har jag oxå hunnit me idag samt lagat tunnpankaka till lunch.

william drog till lycksele för att träna kart me morfarn, sandra är rastlös och väntar o väntar  elias är söt och busig och tittar på murfarna i källaren. men länktar efter att få åka till ida, idag var 3 dagen nästan på rad han inte undrar om vi kan åka ti ia ?? snälla mamma.... ja va säger man! söt unge!!

Så ida... du har en som länktar efter dig...... Nuuuuu!!

Nu har jag gjort alla måsten för dagen och ska.....hitta på vad?? Hmm,
Till middag blir det iaf spagetti o köttfärssås.... veckans favo :)

Onsdagen rusar förbi.... snart är denna vecka oxå till ända, fast den knapt börjat...
Länktar efter sommaren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0