Spring i bena!

Va besviken jag blev då jag insåg i morse eller på fm när jag släpade mig upp ur sängen men OJ va skönt att få sova läääänge!!!

Men iaf, att det inte gick att springa då det var mke snö och plaskblött på vägen så det blev en lång duch sen ett städ ryck på 3 timmar :) BEHÖVDES!!

Hämtade upp sandra som vart hos kompis efter skolan sen drog vi till vindeln och ridskolan! Sandra var mke duktig!!

Veckohandlade och hem!! Ringde på en shettis som vi ska åka o kolla på på torsda kvall....

Sen sprang jag eller VI!! Japp drog me mig karln... han påpekar att det bara blir en gång i månaden men nä...ska nog få me han fler gånger :))

Nä nu sova om det går...pga den långa sovmorgonen men måste ställa väckaren och skicka lite barn på skolan imorgon.... jag o ellis pellis ska va hemma o myyyyyysa heeeela dan :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0