Sommaren närmar sig...

....och allt hopar sig som en klump runt.... ja jag vet inte vad!!!

Väldigt mke att göra iaf!!

Men iaf så är vi stolta över william som gjorde en dunder insats på årets första kart tävling i umeå, han hade väldigt många fina heat med första placeringar och vann helt enkelt hela cupen!!! Heja Heja Heja!!



sen igår måndag så var jag ifs ledig men jag å elias städade rummet väldigt grundligt, tog ut hela soffan o piskade den och gjorde väldans sommar fint!!!

Ridskola och handling sen hem o lägga tre trötta barn men hur lätt är det när det är såå ljust ute??

Trött mamma oxå!

Idag har jag gjort lite ärenden i stan innan jobb möte som så vanligt drog ut på tiden och jag fick stressa iväg på utvecklingssamtal som inte lyste så posetivt ljus men bara att gilla läget och göra det bästa av situationen!

Pust, middagen var avklarad kvart i 7.... då gick vi ut en stund, sandra var i stallet, jag satte ner några blommar jag köpt , elias körde fyrhjuling och william sprang lite i sina nya fotbolls dojjor :=)

Då solen strålar och det är underbart ute då är det inte så lätt att ta sig in, och inte lätt att gå å sova..... halv 10 är kl nu, sandra har nog somnat men william var just upp.... VI LÄNKTAR EFTER SOMMARLOV!!




I morgon är en ny dag fylld med aktiviteter!!

LYCKA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0