Men vilken underbar dag!!!

Äntligen har värmen och sommaren börjat intåga även till oss i denna del av sverige!!!
Hoppas bara att den stannar heeeela sommaren oxå :)

Duracellmamman som hade tänkt gå ut i stallet och verka wilmas små hovar nu när barnen somnat känner att nä, någon måtta får det vara då jag vart aktiv sen 7 imorse!!!
Skrot på tv oxå.... blä... skulle kunna gå rundan i detta underbara kvälls väder men mannen är ju puts veck ända till på lördag så det sket sig oxå.... jag får nog njuta av kvällen innefrån :)

Jag har sprungit idag :) Handlat, det blev DYRT och bara 2 små kassar ?? Jo kände att jag var tvungen att köpa solskydd till oss o barnen och det är rätt dyrt sen blev det mer dyra saker tex. deo. ibumetin, tigerbalsam mm..
Hunnit sola mig lite :) Hästarnas sommar hage är klar...hurra, dock kan dom inte gå ut än för jag vill att det ska växa lite till först men på nån vecka :)
Sandra och jag har ridit på wilma o silver!

Vi åt middag ute på altan i kvälls solen- hög mysfaktor!!
Sen har all min tid gått åt till barnen, vi har kört fyrhjuling runt runt, william o sandra körde cross.
sen har vi spelat krocket och fångat humlor!
Sandra har smörjt hästarnas träns :)

Nu är kvälls rutinerna gjorda , elias sover och dom andra är på väg att sluta sina ögon hoppas jag...
Funderar som sagt på nått att göra.... kanske kakor... vart kommer all energi ifrån ??
Anna tagga ner.... gå och lägg dig -

Okej.... snart ...ska bara....Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0