Låååång söndag kan jag lova!!!!! Efter att...

Låååång söndag kan jag lova!!!!! Efter att sovit kast freda natt åkte vi till Bjurholm VIA Umeå för att köpa en tv till husvagnen sen Bjurholm för att få Me oss ett näst sista lass.... Blä!!! Vindeln och fixa oss inför fest, gött vin och jätte trevligt så det gick inte så bra med planen jag hade innan... Haha, men kom i säng till1 och vaknade vimsig halv 7, trodde jag strax skulle upp o drog mig en stund innan jag steg upp o åt lite frukost... Då påpekade Tomas att jag inte började förrän halv 9... Suck, virrpanna eller kanske lite berusad än?? Kastade mig i sängen och sov 1 timme till :) Jobbar idag 8.30 - 00 Trött är bara förnamnet!! Sova.. länktar tills jag får sova! Bara 5 timmar kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0