Cross körning!

Har hunnit en del idag.... NICE!!

Efter middagen var jag ute med barnen eller jo först oljade jag in verandan sen så körde jag o elias lite cross sen blev det träning på cykeln, bara starten som inte funkar än.... men han är sååååå duktig lill killen!
Sist men inte minst tog vi in hästarna för att sedan gå in o dusha och kvälls fika.... skönt att få isäng dom små i tid för att få lite egen tid i soffan elller jo jag han ut en sväng och krattade ihop högarna av gräs och körde bort det innan jag tog soff plats ;)


Sandra har ridit wilma idag och jag har fått mig en promenad.

Jag har städat större delen av köket, putsat fönster och fått upp sommar gardiner!

God Natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0