8 åringen!!

Oj, så har denna vecka oxå flygit förbi....

Måndag var det jobb sen ridskolan och tillsist majbrasa, sjukt trött och det blev en tidig kväll!!

Tisdag var det ont i magen för mig men mke vila och städning av huset blev det tårtbak på em och kalas för den stora tjejen som idag (ons) fyller hela 8 år!!!  många år av trots men nu tycker jag tiden kan gå lite saktare :)

Onsdag blev det en akut resa ner till umeå och fukttestade husvagnen som var helt ok rakt igenom - skönt!
Råkade handla lite grejer till den oxå...oops!
Hem och ta hand om eller efter sotarn som vart och grisat ner i vardasrummet :( sen hade william kompis med hem. mormor och morfar kom och åt middag med oss och firade sandra för dom har vart i fjällen!!

Imorgon är det en ny dag :) Kanske lite jobb... först städning av husvagnen , all tvätt ska in i garderoben och det skulle behövsa snyggas till på gården.... + kanske springa lite... ja vi får se vad dagen efrbjuder :)

Ha det gott, kram kram!













söta söta lilla unge!!

Jag kan dock inte fatta hur stor jag var och mår lite psykist dåligt över att se mig så stor samtidigt som jag känner mig rätt nöjd över hur jag ser ut idag!!!

Tror jag ska njuta av lite glass kanske!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0