Musik cafe!

Igår Måndag så tog jag och Elias runningen på morgonen sen stannade vi till hos grannars och lekte en stund.
Hemma igen så käkade vi lunch och städade lite.

Jag och sandra åkte som vanligt efter middagen och william passade elias en stund i 'glappet' mellan jag o tomas, tur william är stor och duktig!! Kan inte fatta att han fyller 10 år i sommar, 10 år... ja huja, säjer ju sig själft hur gammal man plötsligt blir....

Vecko handlade och åkte hem, trötta barn och trött mamma....

Imorse ville inte elias gå ut... tråkmonsen, så jag hade inget att göra, allt känndes tråkigt men började tvätta kläder och rensa tvättstugan sen bakade jag muffins, både bär och daim!

Sen började jag me någe som jag dragit mig för... städa köks skåpen, nästan halva köket + skafferit är klart :)
När sandra kom hem fick hon fika, elias gick till farmor en stund och jag städade ur husvagnen- spekulanter på torsdag :))
Sen hjälpte jag sandra med läxan men den trotsigaste tjurigaste argaste ungen ever!!!! GGGGAAAAAAA!
Andas! Andas!

Middag och sen åkte vi till hällnäs för musik cafe, william spelade gitarr tillsammans med fluk o kim! Dom var så duktiga :) Åkte hem i halv period då den minsta trotsigaste ungen gick på övertid!!!

Hemma var det ännu mera trots, trots och trots... man skulle ju kunna tro att det är elias som har adhd!!!!
3 års trots är det väl... har nog glömt hur jobbiga trots perioderna kan vara..... william hade nog aldrig några trots perioder, förutom när han var runt 6år kommer jag i håg för då blev vi så förvånade :)

Sandra , ja alla hennes första år, typ 5 bestod av enbart trots, men det var ju så vanligt att det var vardag :)

Men elias slår nog allt med hans envishet......

3 barn, ja men 3 barn, tror det räcker så va :))

Nu är jag TRÖTT, ovanligt va! kanske är ryggen , har ju haft ovanligt ont i den nu i över en vecka... idag har huvudvärken oxå innfunnit sig.... kanskedax för ett besök hos farbror rygg doktor!!!

God natt, imorgon väntar jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0