Hej min vän....

Ja just du!

Skulle va lite trevligt om du oxå kunde säga hej ;)

Idag har varit en shåig dag fast igentligen inte :0
Morgonen började med blodvite... sandra fick en bokstav i huvudet av sin lille bror... hårda bokstäver va!! jo, men ni vet en stor trä....   Elias är inne i en trots period just nu... allt är bara tvärt i mot och ganska mke gnäll och gärna att man ska tjata o hota hela tiden... jag orkar inte!!!!!  Sen är jag extremt trött just nu.. och humöret tryter då ännu fortare... Grrr ANDAS!!

Men vi överlevde fm med lite städning och data klick... var tvungen att beställa lite grejer bla. en galon overall till elias... börjar bli blött ute!!

sen åkte vi och lämnade elias på dagis, sandra hängde på kornvägen och jag åkte på personalmöte för sista gången med den brukare jag har jobbat åt nu i 5 år....  känns konstigt, men på ett sätt skönt att gå vidare!!

Nya utmaningar väntar imorgon :)

Lämnade av sandra på kalas och hämtade ellis, åkte hem och käkade middag.
william hade kompis hemma . stökade bort och sen tog tomas kompis hem och hämtade sandra, jag nattade en eginyttig elias utan kvälls fika... Nu får det va nog! Hårt skall hårt fördrivas...eller ? Inge mer daltande.. tror ingen vinner på det i längden!

Har kört in husvagnen i garaget... ska städa ur den.. vi hoppas på att någon vill köpa den så vi kan byta upp oss lite... inte för att vi är så kräsna men en lite större hade ju vart nais!

Nä bäst att packa till imorn ' ha en bra dag!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tänkte bara säga Hej ;)

2012-03-23 @ 22:21:23
Postat av: Anna

Heeeeeej Linda :)

2012-03-25 @ 10:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0