Trevlig helg!!

Vill bara önska er en trevlig helg!
Nu åker jag strax på jobbet.....

Har hunnit mysa me ellis på morgonen, ridit silver som är så duktig och har blivit så lugn o fin! sandra tränsade av honom igår och jag såg på henne att hon tyckte att han var snäll.... han har ju vart så bufflig o bänglig men nu när jag har tagit mig an honom så har det hänt så mke på några få veckor :))

Han kanske kan bli nått iaf :)

Iaf så blev det dressyr på banan medans ellis hejade på, eller lekte i sandlådan!!

Fixat middagen till ikväll och fått i oss lite lunch, nu sitter vi vid var sin dator, jag o ellis ;) Han spelar liten o stor... så duktig kille!!!

Ha en trevlig helg så hörs vi på måndag!!!!  kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0